2009. augusztus 21., péntek

Hogyan fessük ki a szobánkat?

A műtermem már majdnem kész. Ma még nem voltam benne, mert unokatesóm, és két nagybátyám is itt dolgoztak, és nem akartam ott lenni. Csináltam egy képet, amit majd a műtermem falára fogok festeni. Nem lesz egyszerű mutatvány, de azért majd megoldom. A kép Tutanhamont, a kedvenc fáraómat ábrázolja, amint szfinxként eltiporja az ellenséget.
Ezt a képet lerajzoltam egy a/4-es lapra, és kockákra osztottam. Kiszámoltam, hogy mekkora lesz a falon, és ez alapján számoltam ki a kockák méretét.

Mivel akkora papírom nincs, amekkora a kép lesz, ezért újságpapírokat fogok összeragasztani, és azt osztom fel a kockákra, így méretarányosan meg tudom majd rajzolni a képet. Ezek után a vonalak mentén ceruzával kilyukasztgatom, és ha ez megvan, az újságpapírból eszkábált sablont felragasztom a falra, és ceruzával bejelölgetem a pontok helyét a falon.

Mikor ezzel kész vagyok, leveszem a salbont, és a pontokat összekötögetem. Ha ez kész, akkor színezőpasztával, és már bekevert festékkel kiszínezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése