2009. június 13., szombat

Egy pillanattal a végső kimerülés előtt

Hát igen. Mostmár szó szerint a nyakamon az érettségi. Napok óta csak a tételeket bújom, és még mindig jó 30 van, amibe bele se szagoltam. A német az, amivel jelenleg köszönőviszonyban sem vagyok. Ich spreche nicht deutsch!

Komolyan mondom, kezdem megérteni, milyen szar lehet a zombiknak. Ha ez így megy tovább, én is rászokok az emberhúsra. A zombi külső már megvan. Az agyam is hasonló, csak nem olyan büdös.

Jó lenne már túl lenni ezen az egészen. Szeretnék már értelmesebb dolgokkal is foglalkozni. Például az alvással. Vagy a tévézéssel (amit egyébként nem szoktam, de ezek után akár az is elképzelhető). Már tudnék írni egy egész listát arról, hogy mit teszek, miután befejeztem a sulit. Először is ide leírom a nevét, hogy tudjátok, hova kell járni ahhoz, hogy élőholt légy. Másodszor pedig két hétig aludni fogok, és próbálom kiheverni életem legborzasztóbb időszakát: ezt a négy évet.

Na jó. Azért jó dolgok is történtek velem mostanában. Pl az Ifjú Írók, Költők oldalra készített (szerintem nem túl jó) dizim hatalmas sikert aratott. Bár nem tudom, mi olyan jó benne. Asszem az összes író kék-mániás XD Emellett LordDracul, az előbb említett oldal alapítója felkért, hogy a másik oldalához is készítsek dizik. Valójában nem vagyok ebben akkor állat, mert semmi extrát nem használok hozzá szinte. Mindössze a szépérzékemre és a kreativitásomra hagyatkozom. Talán mégis viszem valamire.

Csak ezen a hülye érettségin lennék már túl!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem ne becsüld le magad! Aza dizi tényleg jó volt, nem felfújtuk a dolgot, és nekem nagyon tetszenek a te egyszerű, letisztult képeid. Személy szerint, elégedett vagyok a "munkáddal" és mindig örömmel veszem, ha rád bízhatom az ilyesmit. ;)

    A fentebb emlegetett vámpír voltam :)

    VálaszTörlés