2009. június 1., hétfő

Ma is szar napom volt...

Az egész napom az idegeskedés jegyében telt. Nem sikerült rendesen kialudnom magam, és egész nap feszült voltam. Ráadásul reggeltől estig tanultam.
Ám tanulás közben - mert éppenséggel történelmet tanultam - rádöbbentem, hogy valamikor, amikor még nem jártam abba az utálatos oktatási intézménybe, amelynek sajnos még a diákja vagyok, szerettem a történelmet. De sajnos, mint sok más tantárgyat, ezt is sikerült megutáltatni velem. Egyedül a magyar a kivétel, mert azt pont hogy általánosban nem szerettem, itt pedig igencsak a szívemhez nőtt. Ahogy tanulmányozom az irodalomtételeket, valósággal csorog a nyálam, hogy elolvassak egy-egy könyvet, amelyről beszélnem kell majd -anélkül, hogy olvastam volna. Szép is ez az oktatási rendszer! Az embernek éppen arra nincs ideje, hogy tanuljon.
Ha nem kellett volna az utóbbi négy évben annak a lepratelepnek a padjait koptatnom, már tudnék olaszul, óegyiptomiul, és ráadásul rajzilag is sokkal előrébb járnék már.
Említettem már, hogy állítólag rajztagozatra járok? Ha nem járnék külön rajziskolába, veszve lenne az egész pályafutásom. A suliba se vettek volna fel, ahová jelentkeztem. És mindez azért lett volna, mert ez a rajztagozat egy nagy nulla! Még portét sem rajzoltunk, csak háromszor! Pedig az alap! Ja, és még csak az érettségire se kell se portré, se akt! Tiszta röhejes...

Erről jut eszembe: a drága rajztanár mondta, hogy az érettségire olyan képeket kell vinni, amiről el lehet hinni, hogy ott a suliban készült. Na de nóóórmális? (Hogy a Besenyő úrat idézzem) Ebben az iskolában nem is rajzoltunk még olyat, ami méltó lenne arra, hogy bevigyük érettségire! Tuti, hogy ez a dolog, amit említettem, csak arra megy ki, hogy elhitessék a jövendőbeli áldozatokkal/tanulókkal, hogy az itt zajló rajzoktatás egy kicsivel följebb van a nullánál. Már csak azért is, mert a rajzokat lefényképezik, és az egyiket ott is kell majd hagyni. Hehe, persze, csak bizonyítéknak kell, hogy tényleg bent voltak azok a képek - meg annak, hogy csapdába csalják a többi szerencsétlent!

Aj, annyira utálom már ezt a sulit, hogy kimondhatatlan! Jó lesz már, ha vége lesz. Röhögve fogom nézni, amikor végre elpucolják ezt az épületet. Sajnos az intézmény akkor is megmarad, hisz elköltöztetik, de ez a kis elpucolás is már enyhíteni fog a bosszúszomjamon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése