2009. június 21., vasárnap

Ismét fegyvert veszek kézbe... de most más fajtát...

Végre letudtam az érettségit és a vele járó egyéb procedúrákat is. Most legalább lesz időm egy csomó mindenre. Már elkezdtem tanulni az olaszt, és félig-meddig meg is csináltam Drac másik oldalához a dizit.

Ezen kívül már egy ideje dongolkodok azon, hogy nekiállok íjjászkodni. A probléma csak az, hogy nekem füstöm sincs, hogy mi kell ehhez, és hogyan kell csinálni. Na jó, azért azzal tisztában vagyok, hogy kell hozzá íj, nyíl, céltábla, de hogy más egyéb is kell-e... Még csak azt sem tudom, mit nem tudok róla. Pedig tökre szeretném kipróbálni. Nézegettem kellékeket az interneten. Voltak olcsóbbak, drágábbak, szebbek, csúnyábbak, jobbak, rosszabbak - bár a legutóbbit én nem igazán tudom eldönteni - de sajnos ez még nagyon kevés hozzá.
A legjobb az lesz, ha meglátogatok valami ijjász-klubbot, de sajnos itt a környéken egyet sem találni. Kettő van itt a közelben, de az a közel is azért még elég messze van...

Holnap nekiállok befejezni A fáraó öccse c. regényemet. Az összes fejezetet nem fogom feltöltögetni az oldalakra, hogy azért megmaradjon a kíváncsiság. Vagy lehet, hogy az egészet föltöltöm, és a kiegészített változatot fogom majd kiadni. Az is lehet, hogy egy sorozatot csinálok belőle (a sorozaton belül), mert annyi ötletem van hozzá, hogy egy igen vaskos regény lenne. Ahhoz meg sokszor nincs türelmük az embereknek. Na mindegy, majd meglátom még, hogy miként lesz. Egyelőre csak írok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése