2009. június 11., csütörtök

Beiratkozás és írói találkozó

Ma voltam beiratkozni az új suliba. A gimnáziumi osztályomból hárman jelentkeztünk ide, de mind a hárman külön szakokra. Szerensére fölvettek minket. Én konkrétan képgrafika szakon fogom elkezdeni a következő tanévet.

Mint már említettem, ma volt a beiratkozás, és barátnmmel együtt mentünk, aki diszítőfestő szakra fog járni. Sajnos nem egy időben kellett mennünk, de mégis együtt mentünk, mert ő nem igazán tudta az odavezető utat. Ami azt illeti én se nagyon, de azért sikerült odatalálnunk, és még csak el sem tévedzünk.

Sajnos elég rossz tapasztalatom van már az iskolák terén, de ebben a suliban kellemeset csalódtam. Tartottam attól, hogy ha én is a barátnőmmel tartok, több mint egy órát kell majd ott ülnöm arra várva, hogy végre én is bejuthassak a titkárságra. Szerencsére, olyan lazán vették ezt is, mint a felvételin a művészettörténetet, ami el is maradt (mert nekik tökmindegy, mennyit tudunk belőle, hiszen itt majd kőkeményen a fejünkbe verik). Ez alkalommal előbb beengedtek, és mindössze egy kis papírkát kellett kitöltenem, s nem kellett odaadnom azt a sok iratot, amit kértek, hogy vigyek be. Remélem, hogy a tanév folyamán is erre a rugalmasságra számíthatok. Elvégre ez mégiscsak egy művészeti suli, és a művészeket nem kötik olyan szilárdan a földi szabályokhoz.

A másik érdekes esemény a közeljövőben fog megesni velem, de már most nagyon várom. Jövő hónap elején végre el fogok tudni menni az egyik írói közösség találkozójára. Eddig is volt már ilyen esemény de sajnos még nem sikerült részt vennem rajta. Na majd most! :) Rettegj, Imagine, jön BarTimaeus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése